יום גיבוש בחדר בריחה של אסקייפ רום סנטר

למה עושים יום גיבוש בחדר בריחה?

לחזור אליכם?

מלאו את הטופס
ונחזור אליכם



    כשחושבים על ימי גיבוש או ערבי צוות – חושבים חדרי בריחה. פעילות משותפת, תקשורת פנים מול פנים בין אנשי צוות, דיון, קבלת החלטות והגעה למטרה משותפת. כל זה קורה תוך 60 דקות משחק מעניין ומרתק.

    אסקייפ רום סנטר מודיעין מזמינה קבוצות גדולות וקטנות לחווית בריחה מאתגר ומגבשת. לרשותכם 4 חדרי בריחה שונים בלב של עיר מודיעין – קניון עזריאלי מודיעין, עם אפשרות לקבל קבוצות עד 40 משתתפים בו זמנית.

    ...

    מה מקבלים בגיבוש בחדרי בריחה

    הפעלה ותמיכה
    מקצועית

    אצלנו באסקייפ רום סנטר מודיעין תקבלו יחס חם ונוכנות לעזור. המפעילים המקצועיים שלנו ילוו אתכם במהלך כל המשחק ויעמדו לרשותכם בכל שאלה ובקשה הקשורה לחדר בריחה שלנו.

    חדרים ייחודיים
    ואיכותיים

    באסקייפ רום סנטר תהנו מחדרי בריחה ייחודיים ברמה גבוהה מאוד. משחקים חדשניים טכנולוגיים עם תקשורת בין חידה לחידה, אפקטים, תגובה לפעילותכם ועוד…

    אתגר חשיבה ברמה גבוהה

    בפניכם, אתגר לא פשוט. כדי להצליח בכל המשימות, עליכם לשתף פעולה, להתגבש, להיות קשובים אחד לשני ולפעול כגוף אחד. יש לכם שעה בשביל להתאחד ולהשיג את המטרה המשותפת!

    יחס אישי וביטחון בהצלחת האירוע

    יחס אישי ללקוח ועמידה בדברים שסוכמו, אצלנו זה לא יתרון, אצלנו זה מובן מאליו. בעת ההזמנה תקבלו את הנסיון הרב שלנו , המקצועיות וביטחון בקיום פעילות מושלמת עבור הצוות שלכם.

    בחדרי בריחה שלנו

    חידות מאתגרות

    תפאורה מרהיבה

    טכנולוגיה ומחשוב

    וואו אפקטים

    עד 3 חדרים במשחק

    מיזוג אוויר בכל חדר

    אפקטים קוליים 3D

    תאורה ייחודית למשחק

    בין לקוחותינו

    אסקייפ רום סנטר - סניף מודיעין

    לעמוד הבית
    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות